2012. május 1., kedd

After Chicago before London / Chicago után, London előtt

I’m back from Chicago, still exhausted a bit. The festival was gorgeous, I met some old friends and some new ones too, lost 8 pounds, ate Boston creme donuts, discovered Chicago’s downtown a bit and found a fantastic Vera Bradley bag (again...)

I’m working on some new stuff for London. Though I’m in sweet mood again, I made some stuffed potatoes and a lentils salad today. Not very exciting I know, but it took endless hours to make the teeny tiny  lentils one by one.





Certainly I made some luxury cakes too, and not only pink ones this time. (but I have to tell you my favourite is the pink-brown Mad Hatter cake).   I made a chocolate tower with dozens of strawberries, a simple 3-tier green festive cake with 3 orchid flowers, a pink Marie Antoinette cake and a lavender cake: a square shape white marzipan covered cake decorated with lavender flowers. I try to make something salty too, but probably better not to make promises.....













See you soon,

Orsi

**********************

Visszajöttem Chicago-ból, még mindig fáradt vagyok. A fesztivál fantasztikus volt, találkoztam néhány régi baráttal és néhány újjal, fogytam 4 kg-ot, Boston krémes fánkot ettem (újra), felfedeztem egy darabkányit Chicago belvárosából, és találtam egy isteni Vera Bradley táskát (megint....)

Néhány új darabon dolgozom Londonra. Bár megint édes üzemmódban vagyok, ma csináltam néhány töltött burgonyát és egy lencsesalátát (miniben, mert életnagyságban lecsó, meg almás palacsinta készült). Tudom, hogy nem valami izgalmas, de hosszú órákat vett igénybe, mire elkészítettem az apró lencséket egymás után.

Persze készítettem néhány luxustortát is, és kivételesen nem csak rózsaszíneket. (de be kell valljam, az új kedvencem a rózsaszín-barna Bolond Kalapos torta). Készült egy csokoládétorony több tucat eperrel, egy egyszerű 3 szintes zöld torta 3 orchidea virággal, egy rózsaszín Marie Antoinett torta, és egy levendula torta: egy négyzetes torta fehér marcipánnal fedve, és levendulavirágokkal díszítve. Megpróbálok valami sósat is csinálni, de talán jobb nem ígérgetni....



Hamarosan újra jövök, szép hetet,

Orsi


1 megjegyzés: